Forum www.romgildiahusaria.fora.pl
Forum Gildi Husaria Runes of Magic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opis użytecznych skilli dla Mag/Priest

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romgildiahusaria.fora.pl Strona Główna -> KLASY / Mag
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sihaja
Nowicjusz



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:44, 21 Lut 2010    Temat postu: Opis użytecznych skilli dla Mag/Priest

Ponieważ ostatnio kilku kolegów pytało o rozwijanie poszczególnych skillli dla Mag/Priest postanowiłem napisać ogólnie parę słów.
Przedstawię skille wraz z poziomem od którego można do zdobyć wraz z krótkim opisem przydatności (oczywiście moim zdaniem). Ponieważ gram tzw. magiem ognia więc niektórych skilli ofensywnych nie rozwijałem wcale.


Skille podstawowe- wspólne dla Maga i Priesta po zmianie klas

Fireball- Poziom: 4
Casting: 0 sec
Cooldown: 6 sec
Jeden z pierwszych skilli maga- używamy go do praktycznie do końca- często jako zaczepny albo na dobicie moba. Rozwijać na maksa.

Lightning- Poziom: 8
Casting: 0 sec
Cooldown: 20 sec
Na początku rozwijamy do 15 lvl bo będzie to potrzebne do rozwijania Thunderstorm, potem można odpuścić. Kiedy będziemy na wyższych lvlach i inne- ważniejsze skille będą wymaksowane
można dać na maksa – skill dobry w instancjach – można razem z innymi magami trzymać moby w stunie. W endgame rozwijać na maksa.

Wisdom- Poziom: 12
Casting: 0 sec
Cooldown: 0sec
Skill pasywny
Dodaje punktów do Inteligencji czyli zwiększa magiczny i fizyczny dmg i poziom many. Rozwijać na maksa.

Intensification- Poziom: 16
Casting: 0 sec
Cooldown: 20 sec
Pozwala na zwiększenie siły następnego ataku -trzeba użyć w ciągu 18 sec.
Dobry skill na bossy ale trzeba pamiętać żeby go co 20 sek odpalać. Na początku gry nieprzydatny.
W endgame można maksować ale na końcu listy.

Silence- Poziom: 20
Casting: 0 sec
Cooldown: 24 sec
Opis z forum-”ucisza cel” - nie używam, nie rozwijam. Nie będę pakował w niego TP nawet w endgame.
EDIT: Po zapoznaniu się z opiniami graczy, uważam że skill może być przydatny na instancjach do przerywania castu skilla moba i stunowania. Zamierzam rozwinąć na maxa Smile
W endgame rozwijać na maksa.

Fire Ward- Poziom: 24
Casting: 0 sec
Cooldown: 0sec
Buff -zwiększa odporność party na ogień na 10 minut. Na początku gry nieprzydatny.
W endgame można maksować ale na końcu listy.

Skille klasowe- może używać tylko Mag

Elemental Catalysis- Poziom: 1
Casting: 0 sec
Cooldown: 5 minut
Na 20 sec obrażenia magiczne są zwiększone o 20% i co 2 sec jest odnawiane 2% many.
Skilla nie rozwijamy. Dobry w instancjach ale na bossy - szkoda na moby bo 5 min cooldown.

Flame- Poziom: 1
Casting: 3 sec
Cooldown: 0
Podstawowy i najważniejszy skill ofensywny maga- będziemy go używać do końca. Rozwijać na maksa.

Electrostatic Charge- Poziom: 2
Casting: 0 sec
Cooldown: 20 sekund
Absorbuje część dmg. Na początku się przydaje ale z czasem coraz mniej - myślę, że nie ma sensu rozwijać dalej jak do 25-30lvl

Plasma Arrow- Poziom: 2
Casting: 2 sec
Cooldown: 0 sec
Średni dmg, średni czas castu- szkoda na niego TP

Eruption- Poziom: 8
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Skill pasywny
Skille Fireball i Flame mają szansę zadać dodatkowe obrażenia od wybuchu.

Discharge- Poziom: 10
Casting: 0 sec
Cooldown: 15 sec
Bardzo dobry skill AOE - zadaje dmg i dodatkowo stun na 5 sec. Ważny skill w party na instancjach. Rozwijać na maksa.

Electric Bolt- Poziom: 10
Casting: 1 sec
Cooldown: 0
Zadaje dmg co 2 sec przez 12 sec. Skill dobry na bossy ale na początku gry szkoda na niego TP.
Potem można go rozwijać. W endgame rozwijać na maksa.


Meteor Shower- Poziom: 14
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Zadaje 5 hitów -słaby skill ,nie używam -szkoda na niego TP.

Electric Explosion- Poziom: 16
Casting: 2 sec
Cooldown: 0 sec
Zadaje średnie obrażenia ale przed użyciem trzeba być w stanie „Charged”– szkoda na niego TP.

Phoenix- Poziom: 18
Casting: 0 sec
Cooldown: 10 sec
Skill ognia – ale ze względu na liniowe działanie lepszy jest od niego Purgatory Fire- nie rozwijam go uważam, że szkoda na niego TP.

Electric Compression- Poziom: 20
Casting: 0 sec
Cooldown: 0
Skill możliwy do użycia tylko wtedy, gdy mag posiada stan „Charged”. Zebrana w ciele energia umożliwia użycie Static Field.

Static Field- Poziom: 20
Casting: 1 sec
Cooldown: 0 sec
Paraliżuje cel 10...30 sekund. (Zaatakowanie celu przerwie efekt). Działa podobnie jak Freeze (elit skill P/M) jednak żeby go użyć trzeba najpierw użyć Electric Compression i być w stanie „Charged” więc szybkie użycie jest niemożliwe.

Fire Knowledge- Poziom: 22
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Skill pasywny
Zwiększa odporność na czary ognia i zwiększa obrażenia czarów ognia. Skill obowiązkowy.
Należy maksować od momentu otrzymania skilla. Rozwijać na maksa.

Wind Knowledge- Poziom: 22
Casting: 0 sec
Cooldown: 0
Skill pasywny
Zwiększa odporność na czary wiatru i zwiększa obrażenia czarów wiatru. Należy go rozwijać ze względu na Lightning i Thunderstorm. W endgame rozwijać na maksa.


Purgatory Fire- Poziom: 26
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Kolejny doskonały skill AOE. Obowiązkowy do rozwijania. Bardzo przydatny na instancjach. Wielką zaletą jest to, że można go rzucać będąc w ruchu. Rozwijać na maksa.

Energy Influx- Poziom: 28
Casting: 0 sec
Cooldown: 2 minuty
Szansa na krytyczne trafienie czarów zostaje zwiększona. Nie rozwijam tego skilla. Można go zacząć rozwijać w endgame ale dopiero jak najważniejsze skille będą na maksa.

Energy Well- Poziom: 30
Casting: 0 sec
Cooldown: 2 minty
Koszt many wszystkich umiejętności zostaje zredukowany. Dobrze jest rozwijać tego skilla i mieć go na w miarę wysokim lvlu. Jest przydatny szczególnie na instancjach kiedy używamy często Thunderstorm i Purgatory Fire- a one zużywają dużo many. W endgame rozwijać na maksa.

Elemental Weakness- Poziom: 32
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Zmniejsza odporność celu na 30 sec. Dobry skill na bossy – warto go mieć na w miarę wysokim lvlu. W endgame rozwijać na maksa.

Thunderstorm- Poziom: 34
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Kolejny doskonały skill AOE. Obowiązkowy do rozwijania. Bardzo przydatny na instancjach.
Zaletą jest to, że można dokładnie wycelować gdzie ma uderzyć. Wadą jest to, że mob może go przerwać jeśli zdąży do nas dobiec i zaatakować. Rozwijać na maksa.

Skille elitarne- dla Mag/Priest

Essence of Magic- Poziom:15
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Buff zwiększający na 30 min atak magiczny- można go rzucać również na innych. Bardzo dobry skill. Rozwijać na maksa.

Purify- Poziom:20
Casting: 0 sec
Cooldown: 10 sec
Skill zdejmujący z celu „klątwy”. Nie rozwijamy

Outburst- Poziom:25
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Skill pasywny.
Flame i Fireball mogą zadać dodatkowe obrażenia.

Rising Tide Mastery- Poziom:30
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Skill pasywny.
Dzięki niemu skill Rising Tide (wspólny z Priestem) ma casting: 0 sec i cooldown: 4 sec

Shine of the Holy Aura- Poziom:35
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Skill pasywny.
Dzięki niemu skill Holy Aura (wspólny z Priestem) dodatkowo regeneruje 300HP na sec przez 5 sec.

Grand Dispel- Poziom:40
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Skill pasywny.
Dzięki niemu skill Purify dodatkowo usuwa „szkodliwe efekty”

Disable- Poziom:45
Casting: 0 sec
Cooldown: 0 sec
Skill pasywny.
Dzięki niemu skill Flame lub Plasma Arrow może dodatkowo zmniejszyć magiczną odporność moba na critical na 15 sec.

Magic Drain- Poziom:50
Casting: 0 sec
Cooldown: 60 sec
Na 15 sek zmniejsza magiczny i fizyczny atak moba o ...% i o tyle samo % zwiększa nasz magiczny atak . Bardzo dobry skill na bossy. Rozwijać na maksa.


No to tyle o skillach. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły do tego to proszę pisać. Im więcej będzie informacji tym łatwiej pójdzie budowanie maga naszym kolegom.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sihaja dnia Pon 10:26, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greywalker
Moderator



Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:19, 21 Lut 2010    Temat postu: Re: Opis użytecznych skilli dla Mag/Priest

Pięknie napisany poradnik, Sihu Smile

Od siebie dodam tylko parę uwag, dotyczących kilku skilli, które według mnie należy potraktować inaczej, niż Ty napisałeś w swoim poradniku.

Sihaja napisał:

Silence- Poziom: 20
Casting: 0 sec
Cooldown: 24 sec
Opis z forum-”ucisza cel” - nie używam, nie rozwijam. Nie będę pakował w niego TP nawet w endgame.


Bardzo przydatny skill w endgame. Używany zamiennie z Lightning, oraz Discharge, służy do przerywania castu mobom i bossom. Ponadto przez określony czas, uniemożliwia im castowanie jakichkolwiek spelli.
Moim zdaniem do wymaksowania w endgame.

Sihaja napisał:

Plasma Arrow- Poziom: 2
Casting: 2 sec
Cooldown: 0 sec
Średni dmg, średni czas castu- szkoda na niego TP


Bardzo dobry skill, z dużym damage. Jedyny jego minus, to 2 sekundowy cast. Potrzebny do użycia Static Field.
Moim zdaniem, warto go podnieść do min. 50 lvl. Osobiście, jestem w trakcie jego maksowania.

Sihaja napisał:

Static Field- Poziom: 20
Casting: 1 sec
Cooldown: 0 sec
Paraliżuje cel 10...30 sekund. (Zaatakowanie celu przerwie efekt). Działa podobnie jak Freeze (elit skill P/M) jednak żeby go użyć trzeba najpierw użyć Electric Compression i być w stanie „Charged” więc szybkie użycie jest niemożliwe.


Nieoceniony skill w instancjach endgame - HotO i HoS. Wraz z P/M i jego Freeze, można blokować część mobów z dużych grup, które chodzą razem w tych instancjach. Jeśli chodzi o szybkie użycie, też nie widzę problemu - przy użyciu makra na Plasma Arrow i Electric Compression, jednym klawiszem wprowadzamy się w "Static Field Charge", który nieużyty, utrzymuje się aż do pierwszego użycia Static Field. Tak więc, można zapewnić sobie możliwość użycia Static Field niejako "na zapas".
Moim zdaniem do wymaksowania w endgame.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sihaja
Nowicjusz



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:20, 22 Lut 2010    Temat postu:

Kopię tego opisu skilli umieściłem również na oficjalnym forum i rzeczywiście ludzie piszą że Silence może się przydać- w związku z tym chyba i ja go zacznę rozwijać. Co do Plasma Arrow, Electric Compression i Static Field - no tak jak pisałem -od początku skupiłem się na czarach ognia i nie rozwijałem czarów "wind" bo nauczyłem się grać ogniem bez nich.
Dzięki za uzupełnienie- jeśli macie jakieś doświadczenie z czarami których nie opisałem jako warte rozwijania to piszcie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romgildiahusaria.fora.pl Strona Główna -> KLASY / Mag Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin